fredag 23 juli 2010

Facebook-battle...



Ååå vad jag längtar tills imorgon! Vi ska köra Kullingstrofén i Herrljunga - en av mina absoluta favvotävlingar. Fina vägar och alltid riktigt bra och proffsigt arrangerat. Startfältet är tufft... bland annat har jag Jerker Axelsson, Bengt Abrahamsson, Peter Friberg och Anders Jonasson att tampas emot. Lär bli ett högt tempo! Jag och Anders Jonasson har en facebook-battle. Började med att jag (på ett schysst och kamratligt vis) gav honom inside information om att det är maxhastighet på 80 km/h som gäller, annars blir man diskad. Varav Anders svarar med en bild: "Fick oxå PM om Maxhastigheten. Men det kanske är tur för dig:) Jag menar hur fort går en sån här egentligen:"

Hmmm... måste nu komma på ett svidande och tufft svar. Helst såpass att han kissar på sig lite lätt när han ser mig imorgon. Moahahaaa, psykning inför en tävling är väl en bra uppladdning?!

5 kommentarer:

Anders sa...

dom bilarna ska inte underskattas jag åker min till jobbet varje dag fast jag har inte barbiemotivet utan jag har pellefantversionen!

513andersson sa...

'Damerna först' heter det väl?
Är han en gentleman så låter han dig vinna såklart.

;)

Unknown sa...

Lyxbil!

Sådan körde jag för 10 år sedan, när jag var fyra alltså!
Jag tyckte att den var bättre än
pappas nya press-bil - en
Mercedes S-klass 400CDI, alltså
måste det vara en ultralyxbil...
Fast min stod det bara "Offroad4X4"
på?!

Det blev ofta "Offroad" eftersom hjulinställningarna var rent katastrofala...

... vilket ibland ledde till stora
tradegedier eftersom det inte fanns bälte, i en bil som går i
säkert 3km/h. Minst. Ush. ;)

/Johan DAHL

Unknown sa...

Pellefantversionen, den med högst utrustningsnivå va??
Med automatlåda!
1-stegs...

Och med luftad plast-klädsel
också va?
När man borrat hål då! :)

/Johan DAHL

Anders sa...

Stämmer bra Johan den är välutrustad till max! Den hette först pamela andersson versionen eftersom den har plastrattar (en i reserv) och kofångarna var fyllda med botox. Men sen gjordes det en mera barnvänlig upplaga och då blev det pellefant som fick tillverkningen. den går riktigt bra det enda krånglet jag haft med automatlådan var att den blev lite trött och började som slira när vi hade den på husvagnssemester men annars har den funkat bra. man kommer ungefär mellan 500-800 meter på en laddning.