måndag 10 januari 2011

Anmälda till Svenska Rallyt!

Sisådär, nu är vi anmälda till första SM-tävlingen, Svenska Rallyt i Karlstad! Är sällan med om att det killar i magen av glädje när jag gör av med pengar, men det gjorde det verkligen nu när jag betalade anmälningsavgiften...! LÄNGTAR efter att sitta bakom ratten igen :-)!

Planen är att starta säsongen i Bergslagsrallyt den 29/1, och att köra ett test dessförinnan. Huvudsponsorn är klar, och jag kan avslöja så mycket som att bilen inte kommer att vara rosa nästa år...

Ok, nu ska jag fortsätta jaga fler slantar så att vi kan åka fler tävlingar. :-)

8 kommentarer:

Torsten sa...

Vilken härlig bild , åk nu skjortan av dom

Roel sa...

Dags att tänka på 2011 som i år!!

Eller läser jag fel och har du en huvudsponsor i två år?
Trevligt iaf att det snart komma hända igen, ser emot det!

Roger sa...

Ja tippar på att den är blå och svart
kanske något vitt liten sak.

Ida | Rallybloggen sa...

Hurra! Vi kommer och hejar :)

LupusLupus99 sa...

När kommer ni att presentera bilen?
Man blir ju nyfiken.

Får se om vi drar upp till Svenska i år, beror lite på vädret.

Var lite väl kallt förra året.

Ramona sa...

Torsten: Tackar
Roel: Du har rätt, har inte hunnit vänja mig än...;) Tack!
Roger: Tyvärr tippar du fel...;)
Ida: Vad skoj :)!!
Lupusupus99: Om ca två veckor. Ta på dig skoteroverallen och kom vetja! ;)

Fredrik sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Fredrik sa...

Hejsan..
Snygg bild. Kommer följa er här i Värmland. Hoppas det går bra för er. Ha det bra!