onsdag 19 januari 2011

Håhå-det var inte igår...

Lokaltidningen hemma i västergötland rotar ibland i sina arkivbilder och gör tillbakablickar. Syrran till vänster och pappsen i mitten. Sådant här var jag väldigt sysselsatt med för sisådär 10-15 år sedan. Pistolskytte alltså. Se så fromt jag står och nöjer undan pekfingret så att jag inte håller på avtryckaren. För det har pappa sagt att jag inte får göra (förutom när jag skjuter alltså.)

Hoppas ni haft en bra dag mina vänner. Själv har jag åkt några ärenden och hämtat biltillbehör + i vanlig ordning försökt få kontroll på tillvaron. Det går åt rätt håll i varje fall. Nu ska jag fortsätta fylla upp nya hemsidan, snaaaart kommer den :)!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skytteglasögonen skojjar man inte med! och inte ABBA frissan heller :) man en en sm medalj bugar man såklart för .mer av den varan är i sikte ::)) TH

Ramona sa...

Haha, nej det är inte myclet man skojar bort på den bilden :)! Ja tack, fler sådana tack. =)