måndag 24 januari 2011

Ojojojojoj...

Denna dagen har verkligen gått blixtsnabbt. Herrejösses. Och imorgon ska jag åka till Östersund. Med en färdig rallybil. Som stod i delar häromdagen. Mekaniker Henrik har verkligen gjort ett fantastiskt jobb med bilen, som snart är redo för test.

Idag har jag gjort allt från att flängt runt och hämtat grejer, beställt grejer, till att sitta i telefonmöten som handlat om växellådsoljor. Imorgon har jag som målsättning att göra klart det sista på nya hemsidan, som kommer att läggas ut denna veckan.

MYCKET viktigt att få sömn också. Planen för resten av veckan ser ut som såhär:
Imorgon: Få klart allt + åka till Rissna (utanför Östersund).
Onsdag: Åka test.
Torsdag: Åka test
Fredag: Förebereda inför tävling
Lördag; Åka Bergslagsrallyt.

Go'natt mina vänner :-)!

3 kommentarer:

Magnus sa...

Vilken härlig vecka. Hoppas Evert och Vegas tar emot dig nu när dom får så fint besök i republiken.

Unknown sa...

Jag är på sätt och vis lite avundsjuk. Men bara på sätt och vis.

fredrik sa...

så du ska hälsa på lille Pål du? :)

//Fredrik Jonasson