måndag 20 december 2010

Honeys, I'm ho-oome!

Jädrans vilken lång dag det blev. Det var inte riktigt planerat, men så blir det ibland. Får bli lite kvällsjobb för att komma ikapp lite. Idag har jag bl.a. haft möte med min revisor och kollade om jag kunde köpa några julklappar i år. Sedan åkte jag till Globalinn för att träffa killarna som hjälper mig att bygga min nya hemsida. Den kommer att bli grym :)! Vad kul det är att träffa engagerade, proffsiga och trevliga människor och sitta och brainstorma. Det var dock inte lika kul att sitta fast i en smällfet Stockholmskö halva vägen hem... Nej seså, jobba nu, ha en riktigt trevlig kväll mina vänner :)!

2 kommentarer:

LupusLupus99 sa...

hej hopp i skidspåret. Har du gjort några fler schyssta vurpor? ;)

Ramona sa...

Hejhopp! Hah, jag..!? ;)