söndag 19 december 2010

Ujujuj, sicken helg.

Hej alla vänner! Hoppas er helg har varit lika kul som min. Om ni vill ha en liten rapport så kommer den här:

Fredagen e.m. slog jag igen datorn och gick på en riktigt underhållande hälsoundersökning Jag hade nämligen världens mest störtsköna läkare, Salim. Salim upptäckte ganska snart att jag hade ungefär lika sjuk humor som honom, vilket slutade med att jag gick därifrån torkandes skrattårar.

Sedan åkte jag in till stan för att träffa min vän, rallykollega + förarinstruktörskollega Janne Westlund för att sedan möta upp de andra på Finlandsfärjan. Där lyckades vi med bedriften att gå till fel färjeterminal, övertygade om att vi skulle åka med Birka. Och när vi upptäckte det, var "bråttom" bara förnamnet. Våra kära kollegor försökte övertala vakterna på den andra färjan att vi måste vänta på våra saknade och förvirrade rallyförare, men vakterna hade inte vaknat på sin snälla sida. "Vi stänger om 30 sekunder" hade de sagt, och preciiiis då kommer Janne och jag in på bredsladd och med blodsmak i munnen. Flämt...! Janne och jag konstaterade att vi skulle haft med våra kartläsare.

Sedan var det dags för julbord och party, Är jag med Ida så kan det aldrig bli tråkigt - och inte denna gången heller. Självklart var vi flitiga och såg till att stänga alla ställen innan vi gick och lade oss. Lagom tills frukost ungefär...


När jag kommit tillbaks till Svedala igen, åkte Glenn och jag vidare upp till Gävle för konsert med ett av mina favvoband; Mustasch! De började lite småslött måste jag säga, men Ralf och grabbarna tog sig mot slutet. Hade ungefär lika galet kul, som jag ser galen ut på kortet.

Nu ska jag trixa lite med nya hemsidan som jag har som målsättning att lägga ut innan jul. Som en liten julklapp liksom ;). Om ni varit snälla alltså...?

3 kommentarer:

Anonym sa...

OM vi varit snälla ??? Oj OJ OJ JÄTTE snälla :)
Inte ont i huvudet alls?
Och inga tidningsrubriker! Du verkar haft en alldeles lysande helg. Topp, Var det kul att köra färja förresten? TH

Unknown sa...

Jag har varit sååå snäll, bland annat har jag lovat att hjälpa en kompis med en krånglande SAAB V4 -74.
Som kokar på tomgång...

Snällt va???

Vad gjorde färjan 0-100km/h på BTW? :D

Johan

Ramona sa...

TH: Bra att ni sköter er och är snälla ;). What happens on Cinderella stays on Cinderella, som man brukar säga. ;)

Johan: Det är riktigt schysst faktiskt. Koka på tomgång är däremot inte så schysst.

Acc'et var stor besvikelse faktiskt, jag som tog med vattenskidorna och allt...