måndag 3 januari 2011

Jag känner Stålmannen.

Han heter Tony Hildingsson och driver Verkstan i Sölvesborg. Utan Tony vet jag inte hur jag skulle kunna hinna/kunna fixa allt, han är verkligen en klippa. Efter en SJ(Super-Jävlig)-resa från Blekinge till dalarna, står nu rallybilen nere hos Tony och förbereds för lackering. Hur bilen skall se ut satt jag och skissade på inatt, men vet ännu inte definitivt eftersom jag inte fått besked från alla sponsorer ännu. Det hoppas jag få denna vecka, äntligen börjar det gå att få tag på folk igen efter alla ledigheter. Full gas, nu jäklar ska jag fixa bästa rallysäsongen någonsin :-)!

3 kommentarer:

Torsten sa...

Hehe , Stålmannen , det tror jag inte , mer känd som folkrace mekaniker

Anonym sa...

Ha Ha kul där "Torsten" du har iaf humor:) TH

Ramona sa...

Jag tror att Torsten bara är avis. För Torsten vill också vara Stålman.