tisdag 4 januari 2011

Såhär ska tösanävar se ut.

Är det någon mer än jag som har svårt att använda handskar? Blir liksom inte samma feeling... Bilden är tagen efter en däckbytartävling som vi hade hemma hos Tony. Tony vann. Skiiiit! Hade ganska bra självförtroende efter framstående placeringar i däckbytartävlingar sedan tidigare - men icke då.

Idag har jag suttit vid datorn heeela dagen. Nu snurrar det i hela skallen, ska bli skönt med ett gympass! Och sedan jobba vidare. Mycket som ska vara klart nu (och helst igår), det känns som att det blir fullt upp ända tills jag sitter med ratten i nävarna. Det är allt från att skissa på design på bil, försöka få klart med sponsorer, hitta en vettig tävlingskalender (=väldigt svårt när jag ännu inte har klart med alla sponsorer), planera tester, göra klart nya hemsidan... Visstja, och så ska rallybilen bli klar också med nyrenoverad motor, diffar etc. Men så är det. Ska man få pyssla med det roligaste man vet i hela världen, så är det LÄTT värt allt jobb! :-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Flåt:) meen jag kunde ju inte lååta dig vinna hjulbytet bara sådär.( kan man slå dig i nåt som inte har med pistoler eller bilkörning att göra då måste man passa på ! ) :) TH

Unknown sa...

Åh, jag höll på att skriva något vidrigt som har med mitt jobb och handskar att göra, men jag sket i det. Vill inte att känsliga läsare skall behöva sticka ut sina ögon i rent och skärt äckel.

Ramona sa...

TH: Nästa gång bredsladdar vi och skjuter prick samtidigt tycker jag.
MF: Maila då din lilla äckelunge. Annars säger jag till mamma.

Unknown sa...

Jag har redan glömt av det! Hahaha, du kommer aaaldrig att få veta!