fredag 7 januari 2011

Nu lackas rallybilen :-)!

Medan Tony på Verkstan i Sölvesborg just nu står och lackar rallybilen, grejsar jag på här hemma med lite saker som släpat efter. Idag är de flesta lediga, så det är ändå svårt att få tag på folk - och därmed svårt att få tag på sponsorer.

Just nu håller jag t.ex. på och dealar med ett företag som tillvekat jättesnygga USB-minnen till mig. Men som visade sig innehålla en fil med en innehållsförtecking på italiensk hudsalva... Det är sant. Dessutom går filen inte att få bort..(?!) Jag hade en liten plan med USB-minnena som nu sket sig totalt, men samtidigt har jag svårt att bli förbannad eftersom det ju på sätt och vis är ganska underhållande. Skrev ett väldigt roligt mail till tillverkaren som jag satt och skrattade högt åt. Men det var såpass sjukt att jag valde att ta bort det.

Dessutom fick jag ÄNTLIGEN hem ett gäng almanackor som vi tillverkat till mina sponsorer - och som varit försenade i tre veckor. När jag glad i hågen gav bort första almanackan sa min sponsor "men...det fattas ju två månader i den". Juli och augusti var puts väck. Suck...

Men annars går det bra.

6 kommentarer:

LupusLupus99 sa...

men vad är det för #¤% tryckeri ni använder? Säg till om du vill ha ett tips på ett bra tryckeri.

Ramona sa...

Jag kommer att avslöja detta, å det grövsta, om de inte ger en schysst kompensation. Alla kan göra misstag, men gör man inte rätt för sig så blir man ju less... Tack, ska ha det i åtanke, men jag har fått tag på ett riktigt bra nu tror jag.

513andersson sa...

Och rallybilen blir brun, eller hur? ;)

Anonym sa...

jag gissar att tryckeriet har semesterstängt 2 månader på sommaren :)
ere

Torsten sa...

Vilket fiasko , kommer säsongen bli e fiasko me

Unknown sa...

Magiskt tänkande hör femårsåldern till. "Om jag inte hinner sätta fingret på näsan innan dörrklockan ringer färdigt nästa gång så kommer min kanin att dö idag". Säsongen kommer att bli sketabra. Har inget med almanackor att göra.