onsdag 5 januari 2011

Hjäääälp.

Jag kommer inte ur soffan. Har varit en lång dag, som avslutades med ett styrkepass med min mekaniker Henrik. Klockren träning; lyfta skrot och snacka rally i pauserna :-).

Idag kom min kära co-driverinna upp till stan för att vara med på ett sponsormöte, därefter tog vi en fika med min vän Thomas. Mycket kul fika f.ö. som spårade ut fullständigt. Gillar folk som är sjuka-i-huv'et. På ett bra sätt.

Under dagen har jag samtidigt grunnat på ett ganska stort och avgörande beslut. Vissa saker kan jag tänka mig galen på - och så ringer jag min pappa som alltid har något vist att säga, och vips så blir allt så självklart. Jag ska bli bättre på sån'tdär har jag bestämt. Att be om råd och hjälp. "Kan hävl" sa jag ofta när jag var liten, och ibland kan jag fortfarande vara den där envetna lilla ungen (med skillnad att jag klarar av att uttala ordet "själv" nu). Man klarar faktiskt inte allt själv. Som att gå upp ur soffan till exempel.

Inga kommentarer: